Dimenzije

V Minecraftu obstajajo 3 dimenzije: navadni svet (Overworld), pekel (The Nether) in konec (The End). Vsaka dimenzija ima svoj komplet pošasti, ki se v njej pojavljajo.

Overworld

Kraj, kjer pojavi (spawna) igralec in tam preživi večino časa.

The Nether

Večinoma ga gradi poseben kamen (netherrack), ki gori večno, potem ko se vžge. V Netherju je možno najti tudi dokaj redko rudo, imenovano peklenski kremen (Nether Quartz) ter peklensko zlato rudo (nether gold ore ) in pa zelo redko surovino netherite . Za prehod v to dimenzijo mora igralec zgraditi poseben portal. Za to potrebuje 10 do 14 kock obsidiana (vulkanskega kamna) in nekaj, s čimer lahko prižge ogenj (npr. kresilo). V novejši verziji lahko igralec najde tudi štiri nove biome (warped/ crimson foriest, basalt delta, soulsand valey,) v peklu lahko najdeš tudi trdnjave piglinov.

The End

Otok, zgrajen iz zadnjega kamna (end stone), ki lebdi v koncu sveta. Je dom končnega zmaja, najhujše pošasti v igri. Ko ga igralec premaga, se igra konča, seveda pa lahko še naprej gradi poljubne stvari. Ko je zmaj premagan, dobi igralec posebno kocko, ki ga teleportira do “končnega mesta” (End City).

The Void

Praznina (The Void) je dimenzija, ki se nahaja pod temeljnim kamnom v navadnem svetu ali okrog konca (The End). V praznini se pošasti ne ustvarjajo. Tam igralec ne more graditi. Ko igralec potuje v praznino, začne prejemati škodo, ki se nadaljuje dokler ne zapusti praznine.