Games modes

Survival (Način preživetja)

V tem načinu morajo igralci zbrati vse svoje materiale za gradnjo, izdelavo predmetov in orodij ter pridobiti točke izkušenj. Obstajajo vrstica zdravja, lakote in oklepa, inventar in tudi palica s kisikom, ko je pod vodo predolgo časa se zaduši ali v lavi.‌ Če igralcu zmanjka src (zdravja), igralec umre in se vrne na točko kjer se je prvič pojavil. Po smrti igralec izgubi vse izkušnje in predmete.

Creative (Ustvarjalni način)

Igralec ima dostop do neskončne količine skoraj vseh blokov in predmetov, ki so na voljo, in jih lahko takoj uniči. Igralci so neranljivi, razen če padejo v praznino in nimajo zdravja, oklepa ali lakote in lahko letijo.

Adventure (Pustolovski način)

Igralci lahko komunicirajo s predmeti, kot so ročice in gumbi, in lahko komunicirajo s pošastmi. Vendar pa lahko bloke razbijejo samo z orodji, ki imajo podatkovno oznako CanDestroy, in postavijo bloke le, če ima blok, ki ga imajo, podatkovno oznako CanPlaceOn, zaradi česar je ta način dober za pustolovske zemljevide.

Hardcore

V tem načinu, ki se igra na enak način kot način Survival, je težavnostna stopnja trajno nastavljena na “Hard”, in ko igralec umre, mora bodisi izbrisati zemljevid ali trajno preklopiti v način za gledalce, kar mu dejansko preprečuje interakcijo s svet še kdaj.

Spectator (Gledalec)

V načinu za gledalce lahko igralci prečkajo bloke, vstopijo v perspektivo drugih entitet z levim klikom nanje in so nevidni vsem igralcem in pošastim, razen drugim gledalcem. Igralec ne more komunicirati z bloki, entitetami ali njihovim inventarjem. V načinu tretje osebe so videti kot prozorna, lebdeča glava brez telesa. Igralec lahko s kolescem za pomikanje prilagodi hitrost, s katero leti, za razliko od letenja v ustvarjalnem načinu.